Pages

8 Mart 2010 Pazartesi

eyvah eyvah


Galiba ilk kez bir haftasonunu bu kadar dolu yaşadım. Cumartesi akşamının sürprizini ise ortak yaptı. Kendi yöresinden bir komedi filmiydi bu. Oyuncularda çok sevdiğim ve filmlerini takip ettiğim kişilerdi. Ata Demirer ve Demet Akbağ varsa bir filmde şüphe etmeme gerek kalmıyor. Zaten filmi seçen de ortak olduğu için kötü bir film olma ihtimali sıfırın altına düştü (nası bi ihtimalse :?) İzlenmesi gereken güzel bir komedi filmi. Çünkü yakın zamanda çıkan komedi filmlerini izlediyseniz bu film ile aralarında dağlar kadar fark olduğunu göreceksiniz. İşte bu fark daha önce yazdığım ucuz mizah ile kaliteli arasındaki farkı bize verir.
Ata Demirer de daha önce KorsanTV çıkışıyla mükemmel bir giriş yapmıştı televizyon dünyasına. Fakat telif haklarının Star TV de olması ve aynı dönemlerde bu kanala TMSF'nin el koyması ile bir süre ekranlardan uzaklaşan sanatçılardan biri. Yakın zamanda çıkan Osmanlı Cumhuriyeti ise mükemmel bir filmdi. Bir çok kişi G.O.R.A. gibi filmlerden beklediği etkiyi bu filmde aradığı için beğenmemiş olsa da tekrar yayınlansa tekrar izeleyebileceğim filmler listemdedir.
Demet Akbağ, tiyatro ve sinemada Türkiye'deki en başarılı kadın oyuncudur. Aklıma bir sürü tiyatrosu geliyor ama her seferinde "Sen Hiç Ateş Böceği Gördün Mü?" oyununu hatıladığımda dur şunu bir daha izleyeyim diyorum. Kaç kez izlediğimi hatırlamıyorum ama bundan sonra da izlemeye devam edeceğimi biliyorum. Bu tiyatrosundan fazla bahsetmeyeceğim, yoksa yine kendimi kaptırıp sayfalar dolusu yazı çıkarabilirim.
Konudan çıkmayalım ve "eyvah eyvah" diyelim ve de teşekkürler ortak diyelim...

5 yorum:

Pinar Kircil dedi ki...

Rica ederim Ortak ne zaman isterseniz ben film seçerim size. Bazen iyi çıkıyor işte böyle:)

FirsTiger dedi ki...

Ortak bazen derken "vahşi hayat" ı kastediyorsan, onu Volkan'a kitledik :) Yeni tavsiyelerini sabırsızlıkla bekliyoruz

volkan dedi ki...

Ortak, çok fena satış koymuşsun! Hem Pınar'ın hiçbir etki altında kalmadan tamamen kendi seçimi olan vahşi hayat'ı bana kitlemişsin hem de özenti bir şahsiyete ¨ortak¨ derken beni gayet soğuk bir şekilde ismimle anmışsın :/

Pinar Kircil dedi ki...

Hahay zevkten dört köşeyim resmen:D:D işte gerçek ortaklık budur sen çekil aramızdan sayın ikinci ortak:D

FirsTiger dedi ki...

Ortak durumu balıkla telafi edebilmeyi umuyorum :)